Domowy WWR





Pora włączyc się w akcję #terapiawczasachzarazy. W moim przypadku będzie to #wczesnewspomaganiewczasachzarazy. Bardzo bliskie jest mi to, co pisze na ten temat Joanna Wójtowicz-Pałasz na swojej stronie Terapia Małego Dziecka z ASD: "Wiele dzieci zostało świeżo zdiagnozowanych, bądź z podejrzeniem zaburzeń z ASD bez terapii. Niech już w ich domach zacznie się coś dziać, niech rodzic wie co robić. Nie wiemy kiedy wrócimy do pracy, a każdy tydzień odradzający podjęcie terapii jest w jakimś wymiarze jednak stratą dla dziecka, ale też dla jego rodziny". Stąd mój pomysł na powrót do blogowania. Posty dla moich i nie moich dzieciaków z WWR, które siedzą w domach oraz ich rodziców - prawdziwych bohaterów. Kto ma dziecko z problemami w rozwoju, ten wie, o czym piszę.
Posty będa różne:
  • czasem coś do poczytania, troche wiedzy dla rodziców, 
  • pomysły na zabawę, 
  • wskazówki do terapii domowej, 
  • linki do stron rodziców, terapeutów, muzyków - jestem zwolennikiem koncepcji, że nie wyważa się otwartych drzwi. Wiele osób robi fantastyczną robotę w sieci, będę ich polecać zamiast tworzyć jeszcze jedną wersję tego samego. 
Mam nadzieję, że czasami dadza się namówic na napisanie postu najlepsze na świecie terapeutki, z którymi mam okazję pracować w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 18 w Zespole Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka. To tam nauczyłam się najwięcej o pracy z dziećmi.

Aneta Chojecka - psycholog, terapeuta wczesnego wspomagania rozwoju